Ako rôzne druhy cvičení ovplyvňujú náš mozog

Ako rôzne druhy cvičení ovplyvňujú náš mozog

Nie je žiadnym tajomstvom, že fyzická aktivita má vplyv na náš mozog skôr ako na telo. Môžeme zažiť zvýšenie inteligencie a sebaúcty a niektoré cviky môžu nahradiť antidepresíva.

Použitie stacionárneho bicykla (rotopedu) je najlepší spôsob ako sa zbaviť stresu a podráždenia.

Behanie pomáha v boji proti depresií, lenivosti a chronickej únave.

Kardio cvičenie zlepšuj schopnosť učiť sa.

Silové cvičenie zvyšuje pozornosť.

Aerobné cvičenie zlepšuje kognitívne schopnosti a má pozitívny vplyv na našu sebaúctu.

Plávanie nás ráno povzbudí a vo večerných hodinách upokojí nervy.

Pravidelné cvičenie pomáha proti nespavosti.

Každé fyzické cvičenie uvoľňuje hormón šťastia.

Každé cvičenie má svoje pozitíva po fyzickej stránke (naberanie kondície, udržanie a strata váhy…) a ako sme mohli vidieť, dokáže odbúravať aj duševné nepokoje.

Foto: en.wikipedia.org
Zdroj: brightside.me

Avatar

Autor:

Volám sa Lenka a pre web klocher.sk píšem od jeho začiatku, takže som akýsi "inventár" tejto stránky. :D Moje články sú zamerané najmä na témy žena, láska, rodina a deti, ale rada píšem aj články ohľadom rôznych testov, hlavolamov či vtipných videách. Medzi moje záľuby patrí šport, relax a trávenie času s blízkymi a priateľmi. Aktuálne začínam žiť novú životnú etapu a pripravujem sa na jednu z najväčších výziev - materstvo, tak držte palce, aby sme to s manželom zvládli :)