Guľatejší a krajší zadok prirodzene? Skúste cviky a správnu stravu

Guľatejší a krajší zadok prirodzene? Skúste cviky a správnu stravu

Každá žena túži mať pekný guľatý zadok, za ktorým by sa otočil nie jeden chlap.

Ženy chcú mať sexi krivky a medzi ne patrí aj guľatý zadok.  Ak chcete dosiahnuť požadovaný výsledok, nie je dôležité len cvičiť, ale mať rovnako aj vhodnú stravu. Pozrite sa teraz na niekoľko tipov, ktoré vám pomôžu vytvarovať zadok podľa vašich predstáv.

Základné tipy:

  • Bez cvičenia svoj zadok nespevníte ani nezväčšíte.
  • Mali by ste dbať na posilňovacie cviky na zadok a na svoju stravu počas zotavovacieho obdobia.
  • Po cvičení je váš zadok v opravujúcom cykle. Ak chcete, aby bol väčší, je dôležité si vybrať správny druh a množstvo potravín.
  • Pamätajte, ak chcete zvýšiť svoju váhu, mali by ste viac jesť. Ak túžime len po krajšom zadku, budete musieť jesť v pravidelnom množstve. Samozrejme, len málo ktorá žena túži po vyššej hmotnosti a mnohé trápia svoje telo rôznymi diétami. Dôležité je mať vyváženú stravu.
  • Nie je správne v nadmernom množstve konzumovať bielkoviny alebo sacharidy,  pretože to môže viesť k zdravotným problémom.
  • Denne by ste mali zjesť aspoň jedno ovocie, aj keď denná dávka je medzi 3-5 kusmi. Pozor si však treba dať na konzumáciu ovocia v neskorých večerných hodinách kvôli tvorbe štiav v žalúdku.

Potraviny, ktoré vám pomôžu vyformovať zadok:

Proteíny

Ak už ste v cvičení zbehlé, mali by ste po tréningu vypiť proteínový kokteil. Niektoré prírodné zdroje proteínu sú napr. tuniak, vajce, morčacie a kuracie mäso, strukoviny, tvaroh, chudé červené mäso a ryby (nie vyprážané).

Sacharidy

Mali by ste vymeniť biele pečivo, cestoviny za celozrnné varianty. Sacharidy, ktoré môžu udržať vaše svaly sú: guinoa, hnedá ryža, ovos, sladké zemiaky a kuskus.

Pokračovanie článku nájdete na druhej strane…