10 minútové cvičenie pre sexi bruško podľa vašich snov

10 minútové cvičenie pre sexi bruško podľa vašich snov

Ženy sa snažia stále vyzerať dobre a mať skvelú postavu. Ak chudnete do plaviek, ponúkame vám účinné cviky na brucho, ktoré vám zaberú len 10 minút.

Zima je preč a pomaly treba začať pracovať na svojej vysnívanej postave. Ak túžite po sexi brušku, skúste jednoduché 10 minútové cvičenie, ktoré zvládnete aj pred televízorom. Dôležité je, aby ste v každom cviku vydržali 45 sekúnd a potom 10 sekúnd oddychovali.

1.Cvik

Stojíte vzpriamene s nohami spolu a rukami vystretými dohora. Natiahnite jednú nohu pred seba v pravom uhle k vášmu trupu.  Ruky dávate dole, pričom sa snažte dotknúť prstov na nohe končekmi prstov s obidvoma rukami. Tento cvik opakujte pre obe nohy.

2.Cvik

Cvik nazývaný aj uhlopriečka v páse. Pre tento cvik budete potrebovať nejakú loptu alebo niečo s istou hmotnosťou (činky, fľašu s vodou). Zdvihnete pravú nohu, ohnite ju v kolene, pričom na druhej stojíte rovno. Držte túto pozíciu a začnite pohybovať loptou od ľavého ramena šikmo dole k pravému bedru a znova. To isté potom na ľavú nohu ale uhlopriečka pôjde od pravého ramena k ľavému bedru.

3.Cvik

Ohnite ruky v lakťoch a držte ich na úrovne hrude. Potom začnite rýchlo skákať, súčasne otáčajte trup v rôznych smeroch. Vaše boky a nohy, ako aj vaše natiahnuté ruky, by ste mali otáčať zo strany na stranu. Tento cvik je zameraný na šikmé brušné svaly.

4. Cvik

Rotácia trupu je cvik, keď stojíte rozkročené na šírku ramien. Nohy sú rovno na jednom mieste. Pomaly sa začnite krúžiť vašim trupom do jednej strany, po 45 sekundách to zmeníte. Môžete  to striedať aj tak, že raz urobíte kruh do jednej strany, potom do druhej. Na otáčanie trupu používate len svaly chrbta a brucha.

5.Cvik

Zdvihnite ľavú nohu, ktorá bude smerovať k pravému ramenu. V tom istom čase spojte ruky a pritiahnite ich k ľavému bedru. Keď je noha vystretá, ruky sú vystreté smerom dohora na pravej strane. Cvik opakujte na druhú nohu s rukami smerujúcimi do opačného smeru.

6.Cvik

Stojíte rovno na šírku ramien. Pokrčte koleno a k nemu priťahujte pokrčenú ruku na tej istej strane tela. Druhú ruku si dajte vbok. Lakeť by sa mala dotýkať vášho boku a ruky by sa mali takmer dotknúť kolena. Potom strany vymeňte.

Keď budete tieto cviky robiť každý deň, čoskoro si všimnete zmenu. Vaše svaly budú silnejšie a vy budete mať atraktívnu postavu.

Toto 10 minútové cvičenie si môžete pozrieť na videu TU .

Zdroj: brightside.me

0
0
Google+ Linkedin