Reklama/advertisment

Chcete zhodiť nejaké to kilečko, ale športovanie nie je vašou silnou stránkou a radšej zvolíte nejakú diétu? Áno, aj to sa dá, ale pozor na potraviny, o ktorých si myslíte, že sú zdravé či zdravšie! Bohužiaľ, nie všetky nimi naozaj sú. Čítajte a zistite viac.

Reklama/advertisment

6. Proteínové nápoje

Tieto nápoje sa využívajú napr. po cvičení. Nie sú pre telo žiadnou nevyhnutnosťou, iba ak ste profesionálny športovec. Ich požívanie môže narobiť viac škody ako priniesť úžitku. Obsahujú vysoké množstvo kalórii, cukrov a sú určené na rýchle získanie svalov. Po namáhavom cvičení by ste vždy mali piť čistú vodu.

Reklama/advertisment

dc3454bc-2b7f-49d2-84e0-5b6cee60e541_tablet

7. Muffiny z ovsených otrúb

Toto jedlo je v súčasnosti veľmi populárne. Ovsené otruby sú jedno z najzdravších jedál. Pri týchto maffinoch to však vôbec neplatí. Muffiny z ovsených otrúb sa považujú za zdravú alternatívu raňajok. V skutočnosti je jedenie týchto muffínov rovnaké ako jedenie koláča, dokonca aj vtedy, ak si ich urobíte doma. Tie z obchody sú dokonca horšie. Obsahujú až 500 kalórii. Cukor, múka, vajíčka a maslo sú hlavnými ingredienciami.

db9887a2-4bd6-4f61-af08-a5189ebd68f8_tablet

8. Jogurt

Jogurt obsahuje kalcium a vitamíny a proteíny. Tiež je ideálny pre tráviaci systém. Pri jeho výbere treba byť veľmi opatrný. Veľa jogurtov je však založených na báze dezertu – veľa cukru, ovocia a tuku. Je rozdiel medzi jogurtom, do ktorého sa pridáva normálny cukor, a jogurtom, kde sa pridáva sladidlo. Sladidlá neobsahujú veľa kalórii, ale spôsobujú zvýšenú chuť na sladkosti. Najlepšou voľbou, čo sa týka jogurtu, je grécky jogurt bez pridaného tuku, cukru a kalórií.

160c3d03-97dd-49d8-b255-825338a0db52_tablet

9. Polievka

Polievky sa dochucujú veľkým množstvom soli a rôznym korením. Zvýšenou dávkou soli trpí najmä krvný tlak. Najväčšie množstvo soli obsahujú kupované polievky, do ktorých sa pridáva veľa soli a spracovaných potravín, aby polievka mala čo najvyššiu trvanlivosť.

2bc7b078-57e9-45a9-8908-0c80681bdac0_tablet

10. Sushi

Ryža, ryby a chrumkavá zelenina. Čo by na tom mohlo byť nezdravé? Sushi môže byť zdravé, ak je robené z celozrnnej ryže, rýb určených špeciálne na výrobu sushi a čerstvej zeleniny. Sushi, ktoré dostávame z obchodu, môže obsahovať aj 500 kalórii. Sú plnené vyprážanými kúskami rýb, ktorých skvelú chuť dopĺňa omáčka a majonéza. Najlepšou voľbou je sashimi. Je to len ryba bez ryže a omáčky. Je to skutočne delikatesa.

d3283851-4615-43ef-b19b-09c5727dd713_tablet

Zdroj: diply.com