Celulitída je strašiakom pre viaceré ženy, avšak, nemusí byť. Stačí, aby ste sa začali lepšie stravovať, masírovať a najmä cvičiť tie správne cviky. A práve šesť užitočných cvikov vám dnes predstavíme.

#1

Reklama/advertisment

Ľahnite si na pravú stranu a oprite sa o svoje predlaktie. Následne zdvihnite ľavú nohu z podlahy a držte ju zdvihnutú po dobu 5 sekúnd. Tento cvik opakujte 12-krát na jednej a 12-krát na druhej strane. Potom celý cvik zopakujte ešte raz na oboch nohách.

Reklama/advertisment

2 sady s 12 opakovaniami na každú nohu

Reklama/advertisment

15085810-30850260-9-15imageother-0-1499334491-1499334500-650-1-1499334500-650-04f9ebaa03-1500111108

#2

Pri druhom cviku položte ruky na podlahu a špičkami chodidiel dvihnite celé telo. Následne ohýbajte pravú i ľavú nohu dopredu a zároveň ju vykopávajte do hora. Tento cvik opakujte 8-krát na každej nohe s 3 sadami opakovaní.

3 sady s 8 opakovaniami

15085860-30850510-10-15imageother-0-1499334716-1499334720-650-1-1499334720-650-04f9ebaa03-1500111108

#3

Vezmite si do rúk činku a postavte sa rovno s nohami na šírku ramien. Cvik začína nádychom smerom dole a pokračuje výdychom smerom nahor. Cvik je potrebné vykonať s 20-timi opakovaniami 3-krát.

3 sady s 20 opakovaniami

15085910-31004810-11-15imageother-0-1499334932-1499334940-0-1499340242-0-1499406768-1499406773-650-1-1499406773-650-04f9ebaa03-1500111108

#4

Aj pri štvrtom cviku bude zohrávať dôležitú úlohu činka. Tú si zoberte do každej ruky a postavte sa rovno na šírku ramien. Následne začnite pomaly ohýbať horný trup smerom dole s tým, že chrbát musí ostať rovný a paže vám musia voľne visieť. Následne sa vráťte do vzpriamenej pozície a cvik opakujte 12-krát po 5 sád.

5 sád s 12 opakovaniami

15085960-31004960-12-15imageother-0-1499335129-1499335133-0-1499340280-0-1499406933-1499406937-650-1-1499406937-650-04f9ebaa03-1500111108

Ďalšie cviky nájdete na druhej strane článku.