Reklama/advertisment

Aj keď sa ti to možno nezdá, to, ako s partnerom trávite posledné chvíle pred tým, ako idete spať, rozhoduje, akí budete vo vzťahu šťastní a spokojní. Nezáleží na tom, koľko času to bude, dôležité je, aby ste ho strávili spolu. Keďže počas dňa zrejme nemáte veľa času jeden na druhého, práve večer v posteli môže byť ideálnym časom, kedy sa venovať jeden druhému.

Reklama/advertisment

1. Zapnite si na telefóne tichý režim a odložte ich

Sociálne siete majú negatívny vplyv na vylučovanie hormónu oxytocínu, ktorý ma vplyv na to, ako prežívame emócie. Psychologička odporúča vypnúť telefóny najneskôr o deviatej a viac ich ani nevziať do ruky.

Reklama/advertisment

15882260-2312260-366063-0-1501489336-1501489344-650-1-1501489344-650-624ef94d07-1504723106

2. Zabudnite na prácu

Celý deň sledujeme maily a čakáme na pokyny od šéfa. Aspoň večer by ste si to preto mali odpustiť. Lepšie si oddýchnuť a vrátiť sa na druhý deň do práce sústredenejší.

3. Líhajte si do postele spoločne

Ak máte s partnerom spoločné návyky, váš vzťah to môže poriadne utužiť. Čistite si spolu zuby a spolu si ľahnite aj do postele. Pomôže to vášmu vzťahu.

15882360-2312360-366063-12-0-1501488792-1501489354-650-1-1501489354-650-624ef94d07-1504723106

4. Vytvorte si spoločnú rutinu

Mať spoločnú rutinu je tiež skvelým spôsobom, ako utužiť a upevniť vzťah. Vôbec sa nebojte stereotypu.

5. Rozprávajte sa otvorene

Najdôležitejšie vo vzťahu je rozprávať sa otvorene a úprimne o všetkom. Ak na to nemáte počas dňa čas kvôli práci a iným povinnostiam, chvíľa pred tým ako idete spať, je ideálna.

15882460-5400960-366063-4-0-1501482802-0-1502831529-0-1502858812-1502858814-650-1-1502858814-650-624ef94d07-1504723106

6. Nehádajte sa

Hádka pred spaním ešte nikdy žiaden problém nevyriešila.

Pokračovanie článku nájdete na druhej strane.