V deväťdesiatych rokoch sa snažilo veľa mladých dievčat a žien mať video nahrávku so slávnym cvičením Cindy Crkawford. Aj keď uplynulo od vtedy niekoľko rokov, cvičenia sú stále účinné.

Reklama/advertisment

Pozrite sa na 10 minútové ranné cvičenie podľa Cindy Crawford. Ide o cviky, ktoré vám nezaberú veľa času a môžete nimi naštartovať svoj deň.

Reklama/advertisment

Doska na boku

Tento cvik neposilňuje len vaše brucho, ale je aj výborný pre držanie tela. Ležíte na boku na zemi (podložke) opreté o ľavé predlaktie. Pravú ruku si dáte na bok.  Ľavý bok sa dotýka podlahy. Zdvihnete sa a snažíte sa vydržať v takejto polohe niekoľko sekúnd. Brucho má byť stiahnuté a telo sa snažte natiahnuť od hlavy po prsty na nohách. Cvik opakujte 10-krát na každú nohu.

Reklama/advertisment

Držanie zdvihnutej nohy

Toto cvičenie je úžasné pre rozvoj svalov na zadku a nohách. Ležíte na ľavom boku s ľavou rukou za hlavou a pravou rukou na podlahe. Mierne pokrčte ľavé koleno a pravé koleno umiestnite na podlahe pred ľavé stehno. Potom si natiahnite pravú nohu paralelne s ľavou stranou a vráťte do východiskovej pozície. Opakujte 15-krát na ľavú a potom na pravú nohu.

Cvik delfínie zdvihnutie –„strecha“

Tento cvik je skvelý pre vaše ramená, chrbát a brušné svaly. Dáte sa do štandardnej doska (plank) pozície so spojenými rukami odpočívajúcimi na podlahe. Zdvihnite boky k stropu až tak, aby vaše telo tvorilo tvar obráteného písmeno V. Vráťte sa do východiskovej polohy. Cvik opakujte 10-krát.

Ďalšie cviky nájdete na druhej strane článku.