Reklama/advertisment

Vyspať sa do ružova bez čiernych kruhov pod očami a iných problémov, tak po tom túži každá z nás. Najjednoduchším spôsobom je siahnuť po harmančekovom čaji, v najhoršom prípade siahame po tabletkách na spanie alebo od bolesti.

6. Pri bolesti ramena nám pomôže spánok na chrbte s tým, že budeme objímať svoj vankúš, ktorý budeme mať na hrudi.

Reklama/advertisment

7. Keď sa nám ťažko vstáva, mali by sme vstávať každý deň v rovnakom čase. Dokonca aj cez víkend. Taktiež sa snažiť chodiť spať aj v rovnakom čase. Presúvať budík každých 5 minút nie je správnym riešením.

Reklama/advertisment

8. Kŕče a svalové kŕče môže zlepšiť masáž bolestivého miesta, zahrievanie a naťahovanie svalov. Môžeme vyskúšať strečing každé ráno po zobudení a večer pred spaním. Mali by sme si zadovážiť magnézium a začať ho používať.

9. Pri bolesti chrbta sa odporúča dať si ďalší vankúš pod stehná, ak spíme na bruchu, alebo pod nohy, ak spíme na chrbte. Ak máme takú možnosť, môžeme niekoho poprosiť, aby nás pred spaním pomasíroval.

Dôležité  je, aby sme nechodili spať nahnevaní, ak chceme mať dobrý nerušivý spánok. Niekomu sa spí dobre pri telke alebo pri hudbe, no najlepším spôsobom pre výborný spánok je ticho.

Foto: Pixabay
Zdroj: brightside.me