Reklama/advertisment

Cvičenie, ach to cvičenie… niekto ho miluje, nikto ho odkladá a niekto ho aj napriek lenivosti zvláda deň čo deň. Mnohí by však aj chceli, no nemajú čas na trávenie dlhých hodín v posilovni a práve preto tu máme pre teba zopár cvikov, ktoré ti nahradia hodiny tvrdého cvičenia, ak sa mu budete venovať deň čo deň aspoň tie 4 minútky.

Patríš medzi ľudí, ktorí sú veľmi časovo vyťažení a nemajú čas na cvičenie a aj napriek tomu, že by vééľmi chceli? Ak áno, tak tento článok je ako stvorený pre teba, pretože ti predstavíme 4-minútový tréningový plán, pri ktorom sa výsledok dostaví čoskoro. Neveríš? Skús!

Reklama/advertisment

Drepy (60 sekúnd)

23155-bodyweight-squat_0-600-e46482bb8b-1481792562

Reklama/advertisment

Kliky (30 sekúnd)

23205-close-grip-pushup_0-600-e46482bb8b-1481792562

Jumping jacks (45 sekúnd)

Ide o skákanie, kde sú cieľovou polohou rozkročené nohy a rozpažené ruky, do tvaru hviezdy.

23255-jumping-jack_0-600-e46482bb8b-1481792562

Horolezecké cviky (30 sekúnd)

23305-mountain-climber_0-600-e46482bb8b-1481792562

Výkroky (60 sekúnd)

23805-walking-lunges_1-600-e46482bb8b-1481792562

Zdroj: brightside.me