Mnohé ženy to poznajú, chcú schudnúť zo stehien, ale jednoducho to nejde. Poznáme najlepšie cviky na vnútornú a vonkajšiu stranu stehien, ktoré môžete skúsiť aj vy.

Reklama/advertisment

Ženy chcú mať skvelú postavu, do ktorej samozrejme patria aj chudé stehná. Poznáme cviky na stehná, konkrétne na ich vnútornú a vonkajšiu stranu, ktoré sú navrhnuté a vytvorené tvorkyňou DanceBody, Katiou Pryce. Precvičíte si stehná spôsobmi, o ktorých ste doteraz netušili. Aj keď tieto cviky na stehná vyzerajú zložito, nemusíte sa báť, pretože sú jednoduché.

Reklama/advertisment

Cviky na vonkajšiu stranu stehien

1. Dva kmity

Reklama/advertisment

Ľahnite si na ľavý bok, hlavu si podoprite ľavou rukou, ľavú nohu máte pokrčenú. Pravá noha je vystretá a zdvíhate ju hore smerom ku stropu a vrátite späť. Dôležité je, aby noha nešla úplne dole, ale len do polovice. Pozor si dajte, aby ste nevychyľovali boky. Môžete si dať na nohy gumu, čo vám cvičenie trochu sťaží. Cvik opakujte 30x.

2. Cvik fajfka

Opäť ležíte na ľavom boku. Pravú špičku prepnete a ťaháte ju šikmo k stropu (čo najďalej), pravé koleno posuniete dopredu a ohnete. Brucho je pri tom pevné. Cvik opakujte 20x na každú nohu.

3. Cvik oblúčiky 

Ležíte opäť na ľavom boku s pokrčenou ľavou nohou. Mierne sa zdvihnete a opriete sa o ľavé predlaktie. Pravú nohu pretiahnete a špičku vzpriamite. Nohu zdvihnete a pohybujete s ňou dopredu a dozadu, akoby ste kreslili oblúčik nad ľavou nohou. Mali by ste pohybovať nohou čo najviac dopredu a čo najviac pred telom. Cvik opakujte 20x.

4. Cvik horák 

V rovnakej pozícii ohnete pravé koleno a pritiahnete ho k hrudníku, pričom brušné svaly sú stiahnuté. Pravou rukou sa dotknete miesta za vami, čo vám pomôže udržať balans. Pravú nohu natiahnete a ruku vrátite späť, dopredu. Stiahnete chrbát a pravú pätu potiahnete smerom k zadku. Opakujte 20x.

Cviky na vnútornú stranu stehien nájdete na druhej strane článku.