Reklama/advertisment

V kalendári je síce ešte stále leto, no počasie nám dáva jasne najavo, že jeseň je za dverami. Jesenné počasie sa často spája s jesennou depresiou. Je pochmúrne, často prší, fúka silný vietor a stmieva sa oveľa skôr, ako počas letných mesiacov. Jesenná depresia sa dotýka mnohých a často si myslíme, že sa jej nedá vyhnúť.

Reklama/advertisment

Existuje však pár aktivít, vďaka ktorým jej určite neprepadneš.

Reklama/advertisment

1. Cvičenie ako najlepší liek

Prospešnosť cvičenia hádam ani nemusíme písať. Je skvelé nie len na udržanie fyzického, ale aj duševného zdravia. Cvičenie pomáha byť v pohode, vyhýbať sa stresu, racionálnejšie pristupovať k problémom a v neposlednom rade – vyčistiť si hlavu. Cvičenie je ozajstný zázrak. Skús jesenný beh v prírode.

Aj keď si mnohí myslia, že v jeseni nie je vhodné počasie na beh vonku, nie je to pravda. Stačí, ak sa vhodne oblečieš. Pretože neexistuje zlé počasie pre beh, iba zlé oblečený bežec. A ešte jeden tip – skús behať bez hudby, lepšie sa ti pri tom budú urovnávať myšlienky.

2. Skús jesenné výlety

Výlety sú skvelý nápad v akejkoľvek časti roka. Počas jesene si ich však môžeš užiť o niečo viac. V lete sú všetky zaujímavé miesta preplnené, preto je jeseň ideálnym obdobím, niekam si vyraziť. Skús napríklad hory, ktoré po náročnom lete konečne nie sú preplnené turistami. Alebo napríklad aquaparky, kaštiele, hrady, alebo iné pekné miesta na Slovensku.

Pokračovanie článku nájdeš na druhej strane.