Ženy túžia po krásnom plochom bruchu, a preto skúšajú rôzne diéty. Nemusíte sa mučiť, aby ste dosiahli očakávané výsledky. Poznáme 3 jednoduché cviky, ktoré vám pomôžu stratiť tuk z brucha.

Reklama/advertisment

Tuk na bruchu, stehnách a zadku získate ľahko, ale ťažšie je zbaviť sa ho. Preto  je pri chudnutí dôležitá správna strava a pohyb. Ponúkame vám 3 cviky, ktoré vám pomôžu odstrániť tuk z brucha. Sú jednoduché a môžete ich vykonávať ráno aj večer pri filme, seriály alebo pri počúvaní hudby.

Reklama/advertisment

Zostava 3 cvikov, ktoré vám pomôžu zbaviť sa tuku na bruchu:

Reklama/advertisment

1. cvik

Postavte sa rovno a nohy dajte od seba na šírku ramien. Začnite skákať. S každým preskočením presuňte jednu z nôh dopredu a druhú dozadu. Ruky sú pokrčené v pravom uhle. Keď máte vpredu pravú nohu, ide s ňou ľavá ruka a opačne. Chrbát je vystretý s hlavou rovno. Cvik opakujte 30-40 sekúnd.

2. cvik

Stojíte rovno s nohami na šírku ramien, ako pri predošlom cviku. Chrbát a ruky máte vystreté, pozeráte rovno pred seba. Prejdite do pozície drepu. Dôležité je, aby ste sa chodidlami dotýkali zeme a nemali päty vo vzduchu. Chrbát je vystretý. Z tejto pozície vyskočíte na špičky. Telo ostáva stále rovno, ruky dáte mierne za chrbát s dlaňami k sebe. Cvik opakujte 30 sekúnd.

3. cvik

Dajte sa do pozície dosky na rukách. Pritiahnite jedno koleno k hrudníku (akoby ste kráčali po schodoch) a vyrovnajte. Potom strany vymeňte. Na každú stranu opakujte po dobu 30-40 sekúnd.

Cvik môžete prevádzať aj rýchlymi striedavými pritiahnutiami k hrudníku, akoby ste rýchlo skákali po kameňoch alebo lozili.

Ďalšou obmenou je, že si kľaknete na 4 a s nádychom vystriete opačnú nohu a opačnú ruku a s výdychom ich k sebe pritiahnete (k hrudníku).

Vďaka tejto zostave sa zbavíte tuku na bruchu a spevníte svoje telo. Nezabúdajte správne dýchať počas cvičenia, na pravidelnosť cvičenia a vhodnú stravu.

 

Zdroj: brightside.me

Zdroj obrázka: maxpixel.freegreatpicture.com