Zadok a stehná sú partie, ktoré je niekedy ťažko spevniť. Poznáme 12 cvikov pre super postavu. Skúste s nami týždenný plán jednoduchých cvikov, ktoré môžete vykonávať aj z pohodlia domova.

Reklama/advertisment

Najlepšie cviky na zadok a stehná sú drepy. Prinášame vám týždenný plán 12 cvikov, ktoré spevnia vaše partie. Môžete ich robiť doma pri obľúbenom filme či seriály a zaberú vám len 15 minút.

Reklama/advertisment

12 cvikov pre krajší zadok a stehná:

7. Drep na úzko

Ide o klasický drep, ale nohy máte spolu, kolená sa dotýkajú pri vystretí aj pri pohybe do drepu.

Reklama/advertisment

8. Drep s vystretou nohou dopredu

Drep prevádzajte tak, že pri vystretí máte jednu nohu mierne vpredu a vystretú. Pri drepe ostáva noha stále vystretá. Takéto cvičenie dá zabrať kolenám. Drep cvičte opatrne, nechoďte dole príliš nízko. Zo začiatku by ste sa mali niečoho držať.

9. Curtsey drep

Zo širokého drepu prechádzate do polohy kľačania na jednom kolene a druhé je vredu pod 90 stupňovým uhlom. Pri tomto cviku zapájate veľa svalov naraz.

10. Drep angličák

Kľaknete si na jedno koleno a druhé je pred vami v 90 stupňovom uhle. Pri vystretí máte jednu nohu vzadu, nestojíte na celom chodidle, ale na špičke. Posilňujete boky, zadok.

11. Drep s vystretou nohou do strany a dotykom prsta o zem

Robíte drep na široko s tým, že východisková pozícia nie je vystretie, ale noha do strany. Cvik prevádzate tak, aby ste sa prstom na nohe dotkli zeme. Svaly naťahujete viac, preto je dobre pred drepom urobiť pár strečingových cvikov.

12. Drep zoširoka na úzko

Drep robíte na široko a pri vystretí spojíte nohy. Tento cvik umožní vašim svalom odpočinúť si po predošlom cviku. Odplaví kyselinu mliečnu a pridá kardio.

Týždenný plán cvikov nájdete na druhej strane článku.