Zadok a stehná sú partie, ktoré je niekedy ťažko spevniť. Poznáme 12 cvikov pre super postavu. Skúste s nami týždenný plán jednoduchých cvikov, ktoré môžete vykonávať aj z pohodlia domova.

Reklama/advertisment

Najlepšie cviky na zadok a stehná sú drepy. Prinášame vám týždenný plán 12 cvikov, ktoré spevnia vaše partie. Môžete ich robiť doma pri obľúbenom filme či seriály a zaberú vám len 15 minút.

Reklama/advertisment

12 cvikov pre krajší zadok a stehná:

1. Jednoduchý drep

Nohy sú od seba na šírku bokov. Pomaly idete s nádychom dole a s výdychom sa vystriete (podsadíte panvu). Dôležité je, aby vaše kolená boli za špičkami nôh alebo zarovno s nimi. Chodidlá majú byť na zemi.

Reklama/advertisment

Reklama/advertisment

2. Drep s nohou do strany

Drep je podobný ako pri predošlom cviku. Rozdiel je v tom, že keď sa vystriete, tak vystriete do strany aj jednu nohu. Môžete cvik predvádzať tak, že budete strany striedať, alebo najprv urobíte počet opakovaní na jednu nohu, potom na druhú. Nezabudnite, chrbát by mal byť vystretý.

3. Sumo drep

Znova stojíte na šírku bokov. Keď pôjdete dole, roztiahnite svoje nohy do strán. Pri tomto cviku by ste mali cítiť, ako naťahujete vnútorné svaly stehien.

4. Drep sumo 

Tento cvik je podobný ako predošlý, ale vaše ruky pri vystretí smerujú hore a pri pohybe do drepu ich máte vystreté medzi nohami. Predstavte si, že dávate nejakú vec z hora na dol, samozrejme, chrbát je vystretý.

5. Šikmý drep

Drep robíte tak, že pri pohybe dole sú nohy od seba a pri vystretí pritiahnete ľavý lakeť k ľavému kolenu. Strany môžete striedať alebo vymeniť po niekoľkých pritiahnutiach kolena k lakťu. Vďaka tomuto cviku budete mať krajší pás.

6. Drep s výskokom

Tento drep pozná asi každý. Vystretie z drepu urobíte z výskokom. Cvik je dobrý aj pre ruky.

Pokračovanie článku nájdete na druhej strane.